10 saveta za mršavljenje sestara Kardašijan

Ako vam još uvek ništa nije pomoglo da se oslobodite viška kilograma, možda bi trebalo da poslušate neki savet onih kojima je to uspelo.

10-saveta-za-mrsavljenje-sestara-kardasijan-1.jpeg

Iako sestre Kardašijan nisu stručnjaci za mršavljenje, ipak su uspele da izgube mnogo kilograma.

Na primer, Kim je oslabila 27 kilograma, otkako se ugojila u poslednjoj trudnoći.

10-saveta-za-mrsavljenje-sestara-kardasijan-2.jpeg

Ili Kortni, koja se 5 meseci posle porođaja uspešno oslobodila 15 kilograma koje je dobila u trudnoći.

10-saveta-za-mrsavljenje-sestara-kardasijan-3.jpeg

A, tu je i Kloi, koja odlično održava svoju težinu otkako je oslabila 18 kilograma.

10-saveta-za-mrsavljenje-sestara-kardasijan-4.jpeg

Svakako, neke od njihovih navika za mršavljenje su bez efekta i pomalo apsurdne, ali pogledajte ove savete za mršavljenje koji mogu da posluže i vama:

1. Postavite sebi realan cilj koliko kilograma treba da izgubite

Idite stopama Kim Kardašijan koja je objavila fotografiju sa svojom težinom, na kojoj piše da će sa još 5 izgubljenih kilograma doći do željenog cilja.

Odlučite koliko kilograma želite da izgubite i merite se često. Ljudi koji se često mere imaju bolje rezultate u mršavljenju, jer lakše mogu da primete ako im ne ide dobro to što rade, pa odmah mogu da promene nešto u ishrani.

2. Započnite dan proteinskim šejkom

Kortni je izjavila da svakoga dana pije proteinski šejk za doručak. On obično sadrži bananu, jabuku, jogurt bez masnoće, mleko, bademe, cimet, malo leda i proteine u prahu od vanile.

Proteinski doručak je odličan i lak način ishrane, zato što brojite sastojke koje stavljate u šejk, lakše kontrolišete porcije i količinu koju unosite.

3. Jedite isti doručak pola godine, a zatim ga zamenite

Kortni je osoba koja poštuje navike, a prema onome što je izjavila, 6 meseci je svaki dan jela isti doručak, a ostatak godine nešto drugo.

Unošenje istog obroka je poznata strategija koja smanjuje opcije izbora nečeg drugog za jelo i tako pomaže da jedete manje kalorija, što rezultira smanjenjem težine.

4. Ograničite kalorije

Prema rečima Kiminog nutricioniste, ona ne jede više od 1800 kalorija na dan.

Možda će vas brojanje kalorija izludeti, ali kontrolisanje količine u hrani koju unosite je obavezno ako zaista želite da oslabite.

5. Umesto jelom, tešite se vežbanjem

Kloi je napisala da je jela iz dosade, iz navike i iz nezadovoljstva. Ali, za vreme raskida sa Lamarom, umesto da jede, ona se fokusirala na vežbanje.

Dokazano je da čovek ne može da potroši kalorije tako brzo kao što može da ih unese, ali ipak jelo zbog stresa može da se zameni nečim produktivnim, kao što je vežbanje.

6. Jedite istu količinu hrane svakoga dana, bez obzira na vežbanje

Kim unosi isti broj kalorija bez obzira da li ima intenzivan trening ili obično istezanje.

Iako je možda logično pravilo „što više trošite, to više unosite“, povećani unos kalorija za vreme aktivnih dana može da spreči učinak mršavljenja.

7. Unosite 12 čaša detoks čaja dnevno 

Kendal je izjavila da ujutru pije detoks čaj, a popije 12 čaša na dan.

U toku dana možete da pijete čaj bilo kojeg ukusa koji vam odgovara, sve dok ne koristite čaj kao zamenu za obrok, vodeći se time da nema kalorije - što je veoma loša ideja.

8. Jedite 3-4 porcije proteina na dan

Kimina ishrana uključuje proteinske porcije u svakom obroku u toku dana. Na primer, jaja sa povrćem i parče sira za doručak. pečeni losos za ručak i pileće grudi za večeru.

Postoje različite preporuke kada se radi o proteinima, ali generalno, što ih više unosite, to se više osećate siti. Proteini su odlični za održavanje mišićne mase za vreme mršavljenja.

9. Između obroka možete se zasititi dijetalnim čokoladicama

U Kiminom jelovniku piše da za užinu može da jede dijetalne čokoladice od 150 kalorija.

I pored činjenice da sadrže različite sastojke, a među njima i zaslađivače, ipak mogu da vam pomognu u mršavljenju, sve dok se jedu u ograničenim količinama.

Dijetalne čokoladice će vas zasititi na duži period, pa tako nećete morati da unosite druge nezdrave grickalice do sledećeg obroka.

10. Jedite sve što volite

Prema Kloinim rečima, Kendal se ne pridržava dijete za modele: Ona obožava hamburgere i picu.

Svakako da postoji i bolja ishrana od ove, ali bolje da jedete sve što volite pomalo, nego da držite surove vegetarijanske dijete i da se lišavate onoga što volite, pa da na kraju završite jedući 10 hamburgera i sa plus 10 kilograma.

 

@kendalljenner via snap #kendalljenner #kendalljennersnapchat

A post shared by Kendal Jenner (@kendalljennersnapchats) on

M. M. | CRNOBELO.rs

MOŽDA VAS ZANIMA:

loading...

Možda vas zanima:

Vikend izazov za mršavljenje: Dijeta koja se drži samo u subotu i nedelju Svi smo svesni toga da je vreme da počnemo da radimo nešto kako bismo dostigli i...