Zašto je većina logoa crvene boje?

Konačno je nauka objasnila zašto ne možete odoleti crvenom logou, odnosno zašto su upravo oni jedni od najuspešnijih.

zasto-je-vecina-logoa-crvene-boje-1.jpg

Postoji razlog zašto Netflix, H&M i niz drugih uspešnih kompanija imaju upravo crvena slova.

Dokazano je da ljudima treba samo minut ipo da procene da li im se nešto dopada i da li će ga koristiti, a u više od 99% situacija odlučujuća je upravo boja.

zasto-je-vecina-logoa-crvene-boje-2.jpg

„Crvena boja je asocijacija na rad srca i koristi se da izazove osećaj da je nešto hitno odnosno da vam je hitno potrebno. Upravo zato i znakovi RASPRODAJA su najčešće u crvenoj boji.

Crvena boja isto tako stimuliše apetit, pa zbog toga brendovi koji promovišu hranu i piće, najčešće biraju logo koji ima crvenu boju.“

zasto-je-vecina-logoa-crvene-boje-3.jpg

M. D. | CRNOBELO.rs / foto: wikipedia.com

Možda vas zanima:

Da li znate zašto su Simpsonovi žute boje? Boje nam se prikazuju u bezbroj različitih oblika i pojava. Prostim okom čovek m...