Vežbe koje će vam pomoći da se oslobodite sala na leđima i „svadbarki“

Nema ništa gore od toga nego kada obučete neku prolećnu majicu i primetite da se salo na leđima i rukama vidi više nego što treba.

vezbe-koje-ce-vam-pomoci-da-se-oslobodite-sala-na-ledima-i-svadbarki-01.jpg

Često se prilikom vežbanja fokusiramo na druge delove tela, pa zaboravimo da postoji višak i na leđima, a da ne zaboravimo i „svadbarke“ koje svima idu na živce.

Pored standardnih vežbi za celo telo, postoje i vežbe koje će vam pomoći da smanjite višak na ova dva mesta.

Tako ćete imati savršeno telo od glave do pete i moći ćete slobodno da obučete tesne majice sa golim ramenima.

Praktikujte ovaj trening 2-3 puta nedeljno i pravite odmor između vežbi. Za vežbe za koje su na slikama prikazani tegovi, poželjno je da koristite male tegove.

Vežba 1

Odlično je da trening započnete dvominutnim preskakanjem konopca kako biste se zagrejali i ojačali ramena i leđa.

vezbe-koje-ce-vam-pomoci-da-se-oslobodite-sala-na-ledima-i-svadbarki-1.jpg

Vežba 2

  • Stanite uspravno sa stopalima koja su raširena malo više od kukova i malo savijte kolena.
  • Podignite ruke nagore savijajući ih u laktovima i levu ruku gurnite nadesno, praveći pokret kao pri udarcu.
  • Vratite se u početni položaj i ponovite sve ovo sa desnom rukom na levoj strani.
  • Menjajte ruke sa istim pokretima 60 sekundi i ponovite to 3 puta sa pauzom od 20-30 sekundi.

vezbe-koje-ce-vam-pomoci-da-se-oslobodite-sala-na-ledima-i-svadbarki-2.jpg

Vežba 3

  • Lezite na leđa sa rukama savijenim na grudima i sa nogama savijenim u kolenima pod pravim uglom.
  • Podignite ruke iznad grudi i podignite ramena, istovremeno dižući ispravljene noge nagore.
  • Vratite se u početni položaj i ponavljajte to isto kretanje 45 sekundi.
  • Ponovite 3 puta sa pauzom od 20-30 sekundi.

vezbe-koje-ce-vam-pomoci-da-se-oslobodite-sala-na-ledima-i-svadbarki-3.jpg

Vežba 4

  • Spustite se i namestite se u položaj za sklekove.
  • Polako spuštajte grudi prema podu i fokusirajte se na mišiće leđa.
  • Vratite se nagore u početni položaj.
  • Ponavljajte ove pokrete 45 sekundi.
  • Ponovite vežbu 3 puta sa pauzom od 20-30 sekundi.

vezbe-koje-ce-vam-pomoci-da-se-oslobodite-sala-na-ledima-i-svadbarki-4.jpg

Vežba 5

  • Lezite u položaj za sklekove, ali sa ispravljenim rukama kao na prvoj fotografiji.
  • Okrenite gornji deo tela na levo i podignite uspravno levu ruku nagore.
  • Vratite se u početni položaj i ponovite to isto na desnoj strani, sa desnom rukom.
  • Menjajte ruke sa istim pokretima 45 sekundi.
  • Ponovite vežbu 3 puta, sa pauzom od 20-30 sekundi.

vezbe-koje-ce-vam-pomoci-da-se-oslobodite-sala-na-ledima-i-svadbarki-5.jpg

M. M. | CRNOBELO.rs / foto: pixabay.com

Možda vas zanima:

Šta će se desiti vašem telu ako svakoga dana odvojite 5 minuta za plank položaj? Plank ili „abdominalni most“, kako je još poznat, odlična je vežba za celo telo ...