Vežbe koje će vam pomoći da se oslobodite sala na leđima i „svadbarki“

Nema ništa gore od toga nego kada obučete neku prolećnu majicu i primetite da se salo na leđima i rukama vidi više nego što treba.

vezbe-koje-ce-vam-pomoci-da-se-oslobodite-sala-na-ledima-i-svadbarki-01.jpg

Često se prilikom vežbanja fokusiramo na druge delove tela, pa zaboravimo da postoji višak i na leđima, a da ne zaboravimo i „svadbarke“ koje svima idu na živce.

Pored standardnih vežbi za celo telo, postoje i vežbe koje će vam pomoći da smanjite višak na ova dva mesta.

Tako ćete imati savršeno telo od glave do pete i moći ćete slobodno da obučete tesne majice sa golim ramenima.

Praktikujte ovaj trening 2-3 puta nedeljno i pravite odmor između vežbi. Za vežbe za koje su na slikama prikazani tegovi, poželjno je da koristite male tegove.

Vežba 1

Odlično je da trening započnete dvominutnim preskakanjem konopca kako biste se zagrejali i ojačali ramena i leđa.

vezbe-koje-ce-vam-pomoci-da-se-oslobodite-sala-na-ledima-i-svadbarki-1.jpg

Vežba 2

  • Stanite uspravno sa stopalima koja su raširena malo više od kukova i malo savijte kolena.
  • Podignite ruke nagore savijajući ih u laktovima i levu ruku gurnite nadesno, praveći pokret kao pri udarcu.
  • Vratite se u početni položaj i ponovite sve ovo sa desnom rukom na levoj strani.
  • Menjajte ruke sa istim pokretima 60 sekundi i ponovite to 3 puta sa pauzom od 20-30 sekundi.

vezbe-koje-ce-vam-pomoci-da-se-oslobodite-sala-na-ledima-i-svadbarki-2.jpg

Vežba 3

  • Lezite na leđa sa rukama savijenim na grudima i sa nogama savijenim u kolenima pod pravim uglom.
  • Podignite ruke iznad grudi i podignite ramena, istovremeno dižući ispravljene noge nagore.
  • Vratite se u početni položaj i ponavljajte to isto kretanje 45 sekundi.
  • Ponovite 3 puta sa pauzom od 20-30 sekundi.

vezbe-koje-ce-vam-pomoci-da-se-oslobodite-sala-na-ledima-i-svadbarki-3.jpg

Vežba 4

  • Spustite se i namestite se u položaj za sklekove.
  • Polako spuštajte grudi prema podu i fokusirajte se na mišiće leđa.
  • Vratite se nagore u početni položaj.
  • Ponavljajte ove pokrete 45 sekundi.
  • Ponovite vežbu 3 puta sa pauzom od 20-30 sekundi.

vezbe-koje-ce-vam-pomoci-da-se-oslobodite-sala-na-ledima-i-svadbarki-4.jpg

Vežba 5

  • Lezite u položaj za sklekove, ali sa ispravljenim rukama kao na prvoj fotografiji.
  • Okrenite gornji deo tela na levo i podignite uspravno levu ruku nagore.
  • Vratite se u početni položaj i ponovite to isto na desnoj strani, sa desnom rukom.
  • Menjajte ruke sa istim pokretima 45 sekundi.
  • Ponovite vežbu 3 puta, sa pauzom od 20-30 sekundi.

vezbe-koje-ce-vam-pomoci-da-se-oslobodite-sala-na-ledima-i-svadbarki-5.jpg

M. M. | CRNOBELO.rs / foto: pixabay.com

MOŽDA VAS ZANIMA:

loading...

Možda vas zanima:

Šta će se desiti vašem telu ako svakoga dana odvojite 5 minuta za plank položaj? Plank ili „abdominalni most“, kako je još poznat, odlična je vežba za celo telo ...
Petominutne vežbe koje tope masne naslage oko stomaka Za sve koji se godinama bore sa masnim naslagama u predelu stomaka - pomažemo va...