Pripreme za leto: Brazilska dijeta koja traje 1 mesec i „topi“ 10 kilograma

Brazilska dijeta je jedna od najpopularnijih brzih dijeta i omogućava vam da za jedan mesec smanjite čak 10 kilograma.

pripreme-za-leto-brazilska-dijeta-koja-traje-1-mesec-i-topi-10-kilograma-1.jpg

Ако se pridržavate pravila i dnevnog menija, do početka leta bićete u top formi i spremni za plažu.

Dnevni meni izgleda ovako:

Ponedeljak

Doručak: 1 narandža, 1 banana i 1 čaša soka od narandže

Užina: 1 čaša soka od narandže i 1 dvopek

Ručak: 100 g barene ribe i 100 g salate od svežeg povrća

Večera: Isto kao ručak

Pre spavanja: 1 čaša soka od narandže i 1 dvopek

pripreme-za-leto-brazilska-dijeta-koja-traje-1-mesec-i-topi-10-kilograma-2.jpg

Utorak

Doručak: 1 meko kuvano jaje, 1 čaša soka od jabuke

Užina: 1 čaša soka od jabuke i 1 dvopek

Ručak: 100 g barenog mesa, 2 kuvana krompira, 4 lista zelene salate

Večera: 200 g barene ribe, 1 tvrdo kuvano jaje, zelena salata, grašak

Pre spavanja: 1 čaša soka od jabuke i 1 dvopek

pripreme-za-leto-brazilska-dijeta-koja-traje-1-mesec-i-topi-10-kilograma-3.jpg

Sreda

Doručak: 1 šolja bezmasnog mleka i 1 dvopek

Užina: 100 g bezmasnog sira

Ručak: 100 g pirinča, 150 g salate od svežeg kupusa prelivene sokom od 1 limuna i kašika sitno seckanog peršuna

Večera: 100 g barenog mesa, 1 jabuka, 4 lista zelene salate

Pre spavanja: 1 čaša soka od jabuke i 1 dvopek

Četvrtak

Doručak: 1 čaša soka od ananasa, 60 g svežeg ananasa

Užina: 1 čaša soka od ananasa, 1 dvopek

Ručak: 100 g barenog mesa, mali komad sira i 1 narandža

Večera: 2 kuvana kromppira, 150 g salate od rendane šargarepe

Pre spavanja: 1 čaša soka od ananasa, 1 dvopek

pripreme-za-leto-brazilska-dijeta-koja-traje-1-mesec-i-topi-10-kilograma-4.jpg

Petak

Doručak: 1 čaša soka od jabuke i 1 dvopek

Užina: 1 jabuka, 1 narandža

Ručak: 100 g barene ribe i 2 male barene šargarepe

Večera: 1 činija supe od povrća sa malim komadom hleba

Pre spavanja: 1 čaša soka od narandže, 1 dvopek

Subota

Doručak: 1 čaša soka od jabuke, 1 dvopek

Užina: 150 g salate od kuvane cvekle sa malo biljnog ulja

Ručak: 1 činija supe od povrća, čorba od pečuraka ili ribe sa 1 malim komadom hleba

Večera: 100 g prženih pečuraka, 100 g salate od svežeg povrća po želji

Pre spavanja: 1 čaša soka od jabuke, 2 komada biskvita

pripreme-za-leto-brazilska-dijeta-koja-traje-1-mesec-i-topi-10-kilograma-5.jpg

Nedelja

Doručak: 1 banana, šaka grožđa

Užina: 1 čaša soka od šargarepe, 1 dvopek

Ručak: 100 g barenog mesa, 100 g salate od svežeg kupusa, mladi luk i sok od 1 limuna

Večera: 1 činija supe od povrća ili pečuraka, 100 g voća, 4 lista zelene salate

Pre spavanja: 1 čaša soka od jabuke, 2 suve smokve

pripreme-za-leto-brazilska-dijeta-koja-traje-1-mesec-i-topi-10-kilograma-6.jpg

Nedeljni meni se ponavlja od 2 do 4 nedelje i nikako duže od toga.

Vraćanje na „normalnu“ ishranu podrazumeva pre svega voće i povrće i po malo proteine.

Isto tako, raspored obroka je napravljen tako da nemate vremena da osetite glad niti da vam padne nivo šećera u krvi.

Dodatno se preporučuje fizička aktivnost nekoliko puta nedeljno kako biste postigli maksimum.

M. D. | CRNOBELO.rs / foto: pixabay.com

MOŽDA VAS ZANIMA:

loading...

Možda vas zanima:

Vikend izazov za mršavljenje: Dijeta koja se drži samo u subotu i nedelju Svi smo svesni toga da je vreme da počnemo da radimo nešto kako bismo dostigli i...
Trodnevna vojnička dijeta uz koju ćete „istopiti“ 4 kilograma Vojnička dijeta se bazira na ishrani u malim obrocima, pažljivo osmišljenim da s...