5-dnevni meni sa ishranom koja pomaže protiv celulita

Аkо želite da se rešite celulita koji je počeo da vam se pojavljuje na koži, ne morate da gladujete.

5-dnevni-meni-sa-ishranom-koja-pomaze-protiv-celulita-1.jpg

Postoje namirnice koje pomažu da se oslobodite celulita, ali treba biti uporan.

U vašem meniju treba da budu zastupljeni proteini, zdrave masti i složeni ugljeni hidrati, ali u ovakvom redosledu.

U nastavku vam nudimo 5-dnevni meni, koji možete ponavljati više puta sve dok ne postignete cilj.

Dan 1

  • Šolja mlake vode sa pola ceđenog limuna

Doručak: ovsena kaša + prstohvat cimeta + 1 kašika čija semena

Užina: 1 šaka badema

Ručak: 130 g mesa po izboru + 40 g pirinča + 200 g barenog povrća po izboru + 1 kašičica maslinovog ulja

Užina: 100 g jagoda

Večera: 80 g tunjevine + zelena salata + 2 kašike maslinovog ulja

5-dnevni-meni-sa-ishranom-koja-pomaze-protiv-celulita-2.jpg

Dan 2

  • Šolja mlake vode sa pola ceđenog limuna

Doručak: 2 kuvana jaja + integralni hleb + 1 kašika nemasni sirni namaz

Užina: proteinska pločica

Ručak: mešavina barenog povrća po izboru

Užina: 100 g jabuka

Večera: 150 g oslića (ili druge bele ribe) + 250 g barenog povrća  + 1 kašika ulja

5-dnevni-meni-sa-ishranom-koja-pomaze-protiv-celulita-3.jpg

Dan 3

  • Šolja mlake vode sa pola ceđenog limuna

Doručak: ovsena kaša + 1 kašika čija semena + 1 šaka borovnica

Užina: 20 g badema

Ručak: 150 g  ćurećeg steka + 300 g pečenog krompira bez ulja + salata valerijana + 1 kašika maslinovog ulja

Užina: 1 parče citrusa

Večera: 130 g pilećeg steka + 200 g barenog brokolija  + 1 šolja maslinovog ulja

5-dnevni-meni-sa-ishranom-koja-pomaze-protiv-celulita-4.jpg

Dan 4

  • Šolja mlake vode sa pola ceđenog limuna

Doručak: omlet od 2 jaja + 50 g avokada

Užina: 20 g lešnika

Ručak: 2000 g  filea lososa + porcija blitve i mladog krompira + 1 kašika maslinovog ulja

Užina: 150 g jogurta

Večera: 200 g posnog sira + 50 g jagoda ili borovnica

5-dnevni-meni-sa-ishranom-koja-pomaze-protiv-celulita-5.jpg

Dan 5

  • Šolja mlake vode sa pola ceđenog limuna

Doručak: smuti od 70 g avokada + 3 dl bademovog mleka + 3 šaka spanaća + 1 kašika cimeta

Užina: 20 g badema ili lešnika

Ručak: 200 g  filea od tune +mlad bareni krompir + 1 kašika maslinovog ulja

Užina: integralni krekeri + 1 kašika putera od kikirikija

Večera: 130 g pilećih grudi + sveže povrće po želji  + 1 kašika maslinovog ulja

5-dnevni-meni-sa-ishranom-koja-pomaze-protiv-celulita-6.jpg

M. M. | CRNOBELO.rs / foto: instagram.com

MOŽDA VAS ZANIMA:

loading...

Možda vas zanima:

Vikend izazov za mršavljenje: Dijeta koja se drži samo u subotu i nedelju Svi smo svesni toga da je vreme da počnemo da radimo nešto kako bismo dostigli i...
Trodnevna vojnička dijeta uz koju ćete „istopiti“ 4 kilograma Vojnička dijeta se bazira na ishrani u malim obrocima, pažljivo osmišljenim da s...